.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري سارق خودرو درگيلان

مركز اطلاع رساني پليس گيلان اعلام كرد: سارق حيله‌گر خودرو، سرانجام پس از 3 ساله به دام پليس گيلان افتاد.   
 
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از مركز اطلاع رساني پليس گيلان، اسماعيل ـ ر از سال 82 تاكنون به شيوه‌هاي مختلف مانند اغفال رانندگان، خودروهاي سواري را به صورت دربستي كرايه مي‌كرد و به شمال مي‌آورد. او پس از ايجاد رابطه دوستانه به بهانه خريد شيريني، ميوه و سيگار، رانندگان را به بيرون از خودرو هدايت مي‌كرد و در يك فرصت مناسب با خوردوي آنان مي‌گريخت.
اين گزارش افزوده است: روش ديگر اين سارق اين بود كه با كرايه وسايل نوازندگي، شامل ارگ، اكو و وسايل مربوطه و دوربين فيلمبرداري به بهانه برپايي جشن عروسي، رانندگان را به شمال آورده و از غفلت آنان استفاده و خودرو را سرقت مي‌كرده است و سپس خودرو را اوراق مي‌كرده و با كمك همدستانش به فروش مي‌رسانده است.
بر اساس اين گزاش، متهم فوق از شهرستان‌هاي شيراز، رباط كريم، شهريار، اسلام شهر، قزوين، تنكابن، چالوس، آمل و حتي شهرستان‌هاي رشت، آستانه، كيانشهر، انزلي، فومن، صومعه سرا و لنگرود اقدام به سرقت كرده است.
مركز اطلاع رساني پليس گيلان در گزارش خود آورده است: بر اساس تحقيقات گسترده مأموران آگاهي لنگرود، همسر متهم به همراه دامادش رضا ـ ح و فرد ديگر به نام بهرام ـ ع به اتهام همدستي با متهم دستگير و از آنان خودرو، دوربين فيلمبرداري، ارگ و اكو كشف و ضبط شد.
سرانجام پس از جمع‌آوري اطلاعات از متهمين دستگير شده و مراقبت‌هاي مداوم، محل اختفاي متهم اصلي در كرج شناسايي و با اخذ نيابت قضايي و استفاده از شيوه‌هاي پليسي، اسماعيل ـ ر در حالي كه در منزل خوابيده بود، دستگير و به آگاهي لنگرود منتقل شد.
خاطرنشان مي‌شود: ارزش ريالي اقلام سرقتي به طور تقريبي، يك ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است.
متهمين پرونده از سوي دادسراي عمومي و انقلاب لنگرود با قرار قانوني روانه زندان شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.